Bawer Aondo-Akaa Bawer Aondo-Akaa
616
BLOG

Główne punkty do zrealizowania.

Bawer Aondo-Akaa Bawer Aondo-Akaa Polityka Obserwuj notkę 1

Witam!
 Oto kolejny wpis. Nie pisałem do was ostatnio, ponieważ uczestniczyłem w pieszej pielgrzymce z Krakowa do Częstochowy organizowanej przez dominikanów. Mam nadzieję, że sobota, a w szczególności niedziela równie mile Wam minęły.
 8 sierpnia została zarejestrowana lista Prawicy Rzeczpospolitej do Komitetu Wyborczego. Nie wiem jeszcze z którego miejsca będę startował, ale mój numer na liście jest już pewny. Z tej okazji chciałbym, na prośbę wielu osób podać główne punkty, które zamierzam zrealizować jako przyszły poseł:
Jestem za tym, aby znieść podatek na artykuły dziecięce, ponieważ jest to konkretne działanie na rzecz polityki prorodzinnej.
Ustawa, która pozwala uczyć się licealistom WYBIÓRCZO różnych działów historii jest szkodliwa dla wychowania młodzieży w zakresie humanistyki. Należy wrócić do stanu sprzed ustawy.
6-letnie dzieci nie powinno się zmuszać do chodzenia do szkół. Nie odbierajmy im cennego czasu, który mogą spędzić z rodzicami.
Płatny drugi kierunek nie daję równego dostępu studentom do nauki. To też należy przywrócić do stanu sprzed zmian.
A priorytetowym punktem tej części programu, jest:
Kwestia podatku na kulturę i sztukę a ściśle: książki, teatr, kino oraz muzea. Będę dążył do jego całkowitego zniesienia lub jak największego zmniejszenia, ponieważ jakąkolwiek formę opodatkowania kultury uważam za ograniczająca dla rozwoju Polski.
W kolejnym wpisie poruszę temat edukacji.

Pozdrawiam!!!

Jestem patriotą, który uznaje wartości chrześcijańskie za podstawę ładu społecznego. Angażuję się w działalność kilku organizacji społecznych i środowisk opiniotwórczych (KLIKA - Katolickie Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych i ich Przyjaciół, Rycerze Kolumba, Prawica Rzeczpospolitej). Nie pozostaję obojętny na problemy innych, szczególnie bliskie są mi potrzeby osób niepełnosprawnych.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka